Färg

Nu ser min hand ut precis som den ska, lite färg i handflatan och blyertsgråa fingerspetsar. Har kommit på att tisdagar är min kreativa dag. I alla fall den här.
Jag måste egentligen göra tyska-arbete, men det är på tok omöjligt att hitta information och Sherlock Holmes. Så då gjorde jag lite so i stället och illustrerade första världskriget.
Igår på bilden låg inspirationen på noll under bildlektionen och logiken var obefintlig på matematiken. Tur att jag lyckades bli klar på engelskan och få ihop allt på kemin.
Idag gick det i alla fall bättre i skolan, jobbade på bra med Ryska revolutionen, fick inte så mycket gjort på elevensval, klippte mest ut bilder på Bill och målade - dessvärre enfärgat - på vår fina modell. Klassrådet spårade ur (som vanligt, alltså) och på spanskan upptäckte vår lärare en av alla våra busigheter... Ooops!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0