Vem är jag?

Vem jag är? Bra fråga.
Jag heter Frida, är född år 1995 och bor i södra Skåne. När jag inte sysselsätter mig med att gå i skolan brukar jag vara hemma och leka konstnär. Jag fotar, photoshopar och ritar - helst till tonerna av ljuv musik. På torsdagar drar jag iväg till stallet för att rida.
Jag har ganska lätt för att sjunka in i mina egna tankar och fastna där, men det går att dra mig ut därifrån. Och det är inte alltid filosofierna är något revolutionerande, men ibland så!
Och jag funderar på att utbilda mig till lokförare, då kanske jag slipper spåra ut såhär fullständigt. Typiskt mig.
För att vara allvarlig - jag vill bli arkitekt, ingenjör eller hålla på med grafik formgivning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0